مصاحبه آرشیو خبر ها
رودریگو بنتانكور؛ قدرشناسی همراه با 2 ادعای عجیب!

رودریگو بنتانكور؛ قدرشناسی همراه با 2 ادعای عجیب!

هافبك اروگوئه‌اي و كم‌حاشيه فصل گذشته يووه آماده يك ماجراجويي بزرگ همراه با تيم ملي كشورش است. او كه دستاوردهاي فراوانش در يوونتوس را مهم‌ترين عامل براي قرار گرفتن در ليست بازيكنان اعزامي به روسيه مي‌داند، به هواداران قول داده در صورت تحقق رويايش، موهايش را همرنگ لباس تيم ملي كشورش كند و به خانه بازگردد!

 

رودریگو بنتانكور هافبك اروگوئه‌ای یوونتوس در آخرین كنفرانس خبری بازیكنان تیم ملی فوتبال اروگوئه پیش از ترك این كشور برای حضور در اردوهای آماده‌سازی، با اشاره وضعیت تیم ملی كشورش در آستانه رقابت‌های جام‌جهانی 2018 روسیه بیان كرد:

 

شرایط تیم ملی را بسیار خوب می‌بینم. این یك ادعای ساده نیست؛ ‌ اما ما برای آوردن جام‌جهانی به مونته‌ویدئو تمام تلاش‌مان را خواهیم كرد! اگر این اتفاق رویایی محقق شود، قول می‌دهم موهایم را با «آبی روشن» رنگ كنم.

 

بنتانكور در بخشی دیگر از صحبت‌هایش با اشاره به عملكردش در باشگاه یوونتوس یادآور شد:

 

حضور در یوونتوس من را پخته‌تر از همیشه كرد. بازی در یووه به من كمك فراوانی كرد تا به تیم ملی برسم. بازی در عالی‌ترین سطح و حضور در رقابتی بسیار سالم و سازنده همراه با سایر بازیكنان باشگاه، پیشرفت‌های فراوانی را در دوران ورزشی‌ام رقم زد. با اینكه چند ماه به دلیل مصدومیت از تیم به دور بودم اما بارها برای بیانكونری بازی كردم. به لطف حضور در یووه امروز توانایی بازی در هر نقش و موقعیتی را پیدا كرده‌ام.

 

هافبك 20 ساله یوونتوس در فصل گذشته 27 بار با لباس سیاه و سفیدپوشان در رقابت‌های مختلف به میدان رفت. او پیش از پیوستن به یوونتوس در باشگاه بوكاجونیورز آرژانتین عضویت داشت. بنتانكور همچنین در سپتامبر سال 2017 برای نخستین از سوی اسكار تابارز به تیم ملی اروگوئه دعوت شد و نخستین بازی ملی‌اش را در مقابل تیم ملی ونزوئلا در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی 2018 انجام داد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: